torsdag 17. januar 2013

Fantastiske Tove Jansson,Arabia og tattooo

På tirsdag hadde jeg min gode venninne Anette på besøk!
Vi spiste middag og skravlet^^
og søt som hun er kom hun med både bursdags og julegave til meg!!
De fleste som kjenner meg vet at jeg er veldig flink og gi gaver
til andre men veldig vanskelig og kjøpe gaver til meg sier de;P

men dette er noen som kjenner meg altså;)







Fikk 4 små Arabia mommin kopper, 2012 utgaven:D
Jeg fikk den ekte koppen av pappan min til jul også så det veldig
fint og hyggelig og få de små også! Tuusen takk igjen Anette;D










Har jo nevnt før at jeg hadde denne koppen av snorkfrøken og mummi
og at det var favoritt julepynten min! jeg elsker bare mummi og Arabia!!
















Fikk denne boken av mamma til jul. I sommer leste jeg
Tove sin bok "Sommerboken" og syntes den var veldig søt.
Mamma er den største bokormen jeg kjenner du hun syns det er veldig gøy at jeg har startet så smått og lese bøker jeg også!











også til slutt...
jeg har jo ikke vist dere den siste tattoen min!
Ett lite anker på venstre tommel^^



//håper dere har en fin torsdag//


4 kommentarer:

  1. Hei Karonline
    Fiiine kopper!
    Det rosa bordet er egentlig en del av tre settbord som jeg har arvet av foreldrene mine. Fargen har jeg blandet selv ut fra flere malingsspann.
    Ha en fin dag!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. okei:) jeg pusset opp ett helt likt sånt settbord for mamma (nettbutikken RetroRosa) for en stund siden så lurte nesten på om det var det^^
      veldig søtt:)
      håper du får en fin dag du også!

      Slett
  2. Så hyggelig at du likte bidraget mitt hos NIB

    Vi er endal likere enn ærligheten- jeg har tattovert anker på venstre håndledd og fikk mummikoppen til jul jeg og ;)

    Kirsti

    SvarSlett

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)