lørdag 11. august 2012

Bruktkjøp

Da var jeg hjemme igjen fra en liten tur til, til Mormor og Morfar i Sør-Trøndelag.
På turen oppover overnattet jeg og mamma (retrorosa) på hytta til mamma
og gubben hennes i Valdres så da kjørte vi over Dovre og
mamma vet selvfølgelig om alle bruktbutikkene nedover^^

dette fikk jeg tak i derfra:)


























den lille figgjo kaffetallerkenen fikk jeg av Mormor, fikk en lik en
når jeg var der sist så fant vi en til:)

På vei hjem igjen i går stoppet vi hos Melvin i Elverum som har ett helt
hus og fjøs som bruktbutikk:D og han er en utrooliig hyggelig mann:) vi fant noen rørstol krakker
som var kjempefine men så hadde hun andre damen som var der bestillt dem:/ så
han syntes så synd på meg at han ga meg en porselens bambi og lovte at han skulle se etter sånne^^
han er så snill!

bilder av hva vi fant hos Melvin kommer;)

*ha en superduper Lørdag folkens*
klemfra Karoline!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)