torsdag 19. juli 2012

Sommerhus Idyll!

Danmark er virkelig mitt andre hjemland!
min fantastiske kjære Bestemor er jo dansk, og Pappa elsket Danmark helt siden han
var liten og var der hver eneste sommer hos Onkelen og Tanten sin helt til
jeg ble tennåring ^^ jeg ble også forelsket i DK har vært der
hver sommer siden jeg ble født og jeg elsker det!
vi har myye familie der nede også så er så urtrolig koslig og være der nede:)
og sååå fint!

og her er vårt sommerhus!



























er så glad i sommerhuset mitt:) jeg føler liksom ro og fred når jeg kommer dit.
for da er det ferie!

det er deilig og være norsk i danmark ;)

*håper dere har en super torsdag*
TGIF i morg!!!

klemfra Karoline!

1 kommentar:

  1. herlige bilder!
    du satte meg i skikkelig feriestemning:)
    ha en suuuuper helg!
    klem Cathrine

    SvarSlett

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)