torsdag 21. juni 2012

Sommer for en dag!

I dag har været vært superdeilig igjen:D
solt meg i hagen
kjøpt meg ismocca
gått tur med storesøs og hunden på kalvøya i Sandvika

og nå sitter jeg i skyggen i hagen og blogger!!
:D deilig eller hva!?
koser meg fortsatt med interiør bladene jeg fikk av
mutter i går!




og her er sommersveisen og halve håret borte :D
ble litt lettere^^


håper dere har hatt en fin dag i finværet dere
som har hatt det^^

*ha en super torsdagskveld everyone*
klemfra Karoline!


btw!
vurderer og ta en ny tatto før sommeren er omme
noen forslag;)?


1 kommentar:

  1. ah! ser ut til at du har kosa deg:)
    Deilig med sommerklipp! fin ble du også:)
    Jeg syntes det er så kjedelig hos frisøren så er der max en gang i året...dvs langt bustete hår med masse floker hehe:)
    Håper du hadde en koselig kveld igår, her ble det innekos med reker og masse digg, idag skal jeg bare være lat:)
    Ha en deilig søndag!
    klem Cathrine

    SvarSlett

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)