onsdag 13. juni 2012

Just Chilling!

I dag bestemte jeg meg for og bruke sofaen godt å bare
kulen og kose meg med blader,blogg,neglelakk og div :)


også gjør jeg jo også en av favorittene mine,
skrive lister^^
jeg elsker og skrive lister og planlegge!
hvis man følger lister glemmer man jo ikke det man skal huske!
jeg er ganske ordensmenneske på visse ting!
liker også alltid og være tidlig ute!














"omøblerte" litt på det lille sorte bordet mitt å^^
hjelper og flytte litt rundt på ting,
noe kan se forskjellig ut andre steder!
og det er alltid deilig med noe nytt fint å se på:)




håper dere alle har en superduper onsdag:)!
og hei til alle nye lesere:) legg igjen et spor da vel så kan jeg finne deg^^


klemfra Karoline!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)