søndag 13. mai 2012

just chilling!

Da var bonden kjørt til toget tilbake til rekruttskolen!
blåser surt og kaldt ute så jeg og hunden holder oss inne og tar livet med ro;)sitter å koser meg med nye Bolig pluss og skriver ned ideèr til uterommet:)dette blir den siste sommereren i uglehytta så skal gjøre kroken i hagen kjempe koselig og bare nyte den:)

har dere startet å pynte og gjøre klart utendørs:)?






håper alle har hatt en fin helg og får en herlig søndagskveld:)

klemfra Karoline&Fia!

2 kommentarer:

  1. Her er det og storm, blææk. Deilig å være inne og inspirert. Gleder meg til å se planene dine i live. Kan man spørre om hvorfor det er siste år i uglehytta?
    Jeg har nesten pyntet ferdig balkongen, mangler en side bare.

    Ha en fin uke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. jaja:) for neste år skal jeg flytte inn på gården til kjærsten:D vi skal få en leilighet i ett av husene der! det skal bli så deilig å ikke leie lenger;P

      å så gøy:) gleder meg til å se.

      ha en superduper 17mai!:)

      Slett

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)