lørdag 7. april 2012

sofaen+meg+påskefri=jaaa :)

det sies at alle nordmenn er på fjellet i påsken.. det er de ikke de er ute og handler;P etter å ha trykket meg igjennom 100talls mennesker på de nødvendige butikkene  jeg måtte innom i dag var det rett hjem å bare ta livet med ro.. :)



skrev ned en cupcake og frosting oppskrift fra passion4baking som jeg tenkte jeg skulle prøve i morgen :) var jo litt påskestemming over de!





klarte og endelig sommle meg til å kjøpe en cupcakeform også:)

måtte også ta med noen bilder fra Tretten! ble en tur innom Tretten på vei hjem i går for og levere noen bildeler selvfølgelig;P og da måtte vi jo stoppe for å se på den beryktede Cadillac Diner!


Dogde Dart! Sheriff route E 6 ;)





utrolig gjennomført sted!! er en gammel bensin stasjon som de har gjort om til en 50-60 talls amrikansk diner. blir nok en cruisetur opp hit i sommer for en burger og litt elvis ;)

ha en kjempefin påskeaften:) får håper påskeharen kommer ^^

1 kommentar:

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)