onsdag 11. april 2012

Retro onsdag!

Teak!! 
i dag ble jeg en eier av en søt liten teak kommode^^ for hele 80kr.. elsker bruktbutikker assa!

så i dag har jeg vært helt i retro humør. ville vise dere noen  av de herlige retrotingene mine:)




er den ikke fin:)?!

lotusbolle og cirkelkaffeboks!


lotus fløtemugge og noen sinnsykt kule salt&pepper bøsser!

erik kold:)




egersund!


har 2 av disse herlige små fatene. 5kr på bruktbutikk ^^


utrolig morsome plastikksugerør! knæsje farger.


Hiawata figur! tror den er fra 50-tallet!


elsker designet på nøkkelen!!

håper dere har hatt en super onsdag:)
legg gjerne igjen en fin kommentar.. da blir jeg så glad:)

2 kommentarer:

  1. Her var det mye retro-fint! Falt pladask for den fløtemuggen. Sånn har jeg ikke sett før.
    Veldig kult med ølkassa som bokhylle!
    Er det din tatoverte arm? Utrolig flott tatovering ihvertfall:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk:)!!ja,er den ikke bare nydelig:) ja det er det,tegnet skissen til den selv^^ takk, hyggelig å høre:)

      klem!

      Slett

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)