mandag 30. april 2012

Bøtteknotten

som sagt ville jeg vise dere standen som jeg forelsket meg i på Eidsvoll. Og det var standen til Ida&Gerd-Lovise:) det er to supre jenter som fant lykken og kom over ett lager av ubrukte barneklær fra 1970! og klærene er helt fantastisk kule :D hvis du elsker retro og vil at dine søte små skal ha unike, kule klær så er virkelig dette noe for deg;)

her er bilder fra standen dems
















og jeg klarte selvfølgelig ikke og dy meg ^^








er de ikke fantastiske:D!? jeg har jo ikke barn enda men tror nok ikke disse er de siste plaggene jeg kommer til og kjøpe assa;)

besøk nettsiden og bloggen dems her:)
håper dere har blitt innspirert!

ønsker dere en flott mandag!!
klemfra Karoline.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)