søndag 25. mars 2012

vårstemmning..!

                                  nå kjenner jeg virkelig at våren har kommet!
                                     sola lyste inn så fint inn på tingene mine at jeg bare måtte
                                     ta masse bilder! her er noen som innspirerte og bare gjorde
                                     meg glad i dag :) enjoy...

syns sugerørene passer utrolig fint oppi en liten erik kold boks^^

gårsdagens bakst nytes fortsatt!

med en deilig kopp kaffe til selvfølgelig:)

så at vårblomstene hadde kommet så jeg måtte bare ut i veikanten å plukke:) har gjort dette hver vår helt siden jeg var liten! og tradisjoner skal følges ;)

deilige farger:) fargen blir jo ødelagt etter en dag på jobb med motorolje å møkk! så må nytes mens man kan:)

da var den nye hyllen min ferdig :D fikk denne av mamma, den har hengt på kjøkkenet til oldemor en gang i tiden! så den er ikke bare fin men betyr mye også.

en liten dymo detalj i dag å^^
ganske fornøyd egentlig:)


disse eggevarmerene er noe av det fineste jeg har fått av mamma! er så glad at de endelig har et sted å stå og vise seg frem:)

hunden var også veldig fornøyd med å kunne løpe inn og ut hele dagen:) beste hun vet er jo og sole seg *hihi*

1 kommentar:

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)