søndag 11. mars 2012

Loppis søndag:)

                                       jeg og mamma tok en tur inn til hovedstaden for å loppe litt:)

                                   endeliiig fant jeg en krydderhylle som skal henge på kjøkkenet!
                                   alle skuffe var inntakte og den var bare herlig:) den skal bare pusses
                                   litt og males!



en uglering og øredobber:)

noen herlige små krydderbokser! disse er jg suuper fornøyd med!







hele Black Boy krydderposer. De er så fine!





en kakao og sigarboks!

eske med oljekritt! syntes blå fargen var nydelig.

to utrolig fine kuldekrem bokser.de skal pyntes med på badet tenkte jeg.

to kopper:)

denne gleder jeg meg til å bruke som utolig fin julepynt:)

endte opp med noen gammle playboy blader jeg da *ler* syns de var utrolig kule:)





Salmer og sanger for den norske hær 1917!denne er sjelden og utrolig morsom:) passer jo godt siden bonden om ikke lenge
skal inn i hæren;) så nå skal denne øves inn tenker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg igjen et lite ugle uUul da vel:)